She’ll try to stay calm cause you’ll be so hard to get to and she’s still in love.

 
Har sovit med fönstret öppet inatt, och det var varit kallt ute kan jag meddela! Tror att det börjar bli höst på riktigt nu. Inte mig emot, jag älskar hösten, den bästa årstiden ever!
Dock har Ansgar jamat sönder hela morgonen för att försökt få upp mig, och när jag väl går upp går HAN och lägger sig? Tänkte att jag skulle ta ut honom på en promenad för att aktivera honom lite men nej, då springer han och gömmer sig... Känner liksom bara men skit i det då!
Är inte alls på bra humör idag och vill verkligne inte alls gå till praktiken utan jag vill bara vara hemma istället. Men det kan jag inte. Idag och imon är det praktik, sen har jag helg. Det är välbehövligt!
 
Bjussar på random skitgammal höstbild som Anna tagit på mig.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0