Tell me all the things you want to do.

En liten update:
 
- Det är lite kaos hemma hos mig just nu men förhoppningsvis så går det över relativt snabbt. Jag hoppashoppashoppas verkligen att det gör det iallafall. Kommer antagligen att bli galen annars.
 
- Ikväll ska vi iallafall ha klassfest/vanlig fest (alltså en fest med klasskompisar och typ en del av deras kompisar, så alltså inte en renodlad klassfest ^^). Har köpt kir som jag tänkte förtära, var ju himla längesen jag drack det nu så det är verkligen på tiden. En riktig kirfylla är att vänta alltså!
 
- Igårkväll gick jag och Catti ut på en spontan nattpromenad vilket var sjukt mysigt! Det var alldeles sådär höstigt i luften och helt stjärnklart. Vi gick förbi kåren och kollade på toga-festen som var där, aka. alla gick omkring i lakan hahah, och sedan bjöd vi typ in oss själva hemma hos Ida-Lisa. Vi blev bjudna på vaniljte och sedan satt vi där i någon timme och höll tidvis på att skratta ihjäl oss åt helt konstiga saker; som när Ida-Lisa inte kunde översätta tax från engelska till svenska utan sa "skät" när hon skulle göra det, och när jag på överdriven småländska skulle kontra och säga "jag ska gå ner och betala skatten", men istället sa att jag skulle "jag ska gå ner och betala taxen". Okej, detta är antagligen inte roligt för er som inte var där, men just då var det fruktansvärt roligt för oss!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0