Vodka and gin I hate everything.

Har hängt i skolan hela dagen, men det har inte gjort så mycket eftersom vi har haft en intressant föreläsning om vårdande samtal, och sedan introduktion om våra praktikplaceringar på kirurgin och psykiatrin! Är så pepp, iallafall för psykiatrin, är ganska rädd för att vara på kirurgen, haha.
 
Nu ikväll har jag tänkt att jag ska försöka läsa igenom studiehandledningen och kolla vad det är för mål jag måste uppfylla på den första praktikplatsen för att bli godkänd. Resten av kvällen ska jag nog bara kolla på "Once upon a time" och dricka jordgubbste. Och imon ska jag gå på stan med mina vänner och vi ska äta på Waynes= jag får äta bakpotatis, woho!!!!
 
Såhär har jag iallafall sett ut idag, + har haft mina platåisar på mig! Love them!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0