Det kommer aldrig va över för mig.

Sov tolv timmar inatt. SKÖNT. Cyklade ner till stan, köpte lite nya strumpisar till jobbet (ett par puderrosa och ett par gulorangeaaktiga tror jag) samt besökte systemet. På vägen hem ringde Mattias så då pratade jag med honom nån timme innan jag började göra iordning maten; vegetarisk schnitzel med ekologiska pommes och päronsoda. Var så himla längesen jag drack päronsoda men det är ju nästans om att dricka flytande piggelin! Gott. Nu sitter jag och kollar på "ica road truckers", ett program som jag tycker förvånansvärt bra om. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska sminka mig inför ikväll och vad jag ska ha på mig. Inte för att jag har så mycket val. Har packat ner ungefär 3/4 utav min garderob så får se vad jag hittar i den tills ikväll.
 
(Och jag har upptäckt att Anna Järvinen ska spela på Grönalund i sommar. Och The Sounds ska ju spela där i maj. Och Timo och Miss Li och Hästpojken ska också spela där! Hej kommer typ bo där i sommar!)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0