Förbjudet är spännande.

Har idag sovit ikapp alla timmar som jag gått minus i veckan. Var vaken en timme och gick ut med Ansgar, men sedan råkade jag somna. Har väl totalt sovit fjorton timmar eller så. Igår efter jobbet var jag iallafall galet effektiv. Först ledde jag min cykel till Cykelringen där dom hjälpe mig att sätta fast kedjan som hoppat (och fastnat på nått knepigt sätt) och smörja den, och jag behövde inte ens betala någonting!!! Sen cyklade jag några meter ner för gatan och gjorde en ny dörrnyckel eftersom jag råkade ha sönder en utav mina i vintras när den fastnade i cykelskjulsdörren. Anyway. Cyklade ner på stan en runda och köpte lite ståltråd innan jag cyklade hem; jag skulle nämligen pimpa min kommande sovrumslampa! Det höll jag mig sysselsatt med i några timmar innan jag beslutade mig för att sova. Lite såhär blev iallafall lampresultatet (med en bussig Hedwig mitt i den), fast den är mycket finare i verkligheten, och inte riktigt färdig på bilden!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0