I am happy!

Gissa vad? IDAG FICK JAG NYCKLARNA TILL MIN NYA LÄGENHET!!!!!!!! FATTAR NI?! Är väl ungefär gladaste ever! Tio minuter efter att jag fått nycklarna i min hand hade jag hämtat ut en hyrlastbil som jag hyrt i fyra timmar och mötte upp Ida-Lisa och Kelly hemma hos mig. Tillsammans bar vi ut alla mina flyttkartonger och möbler som jag ska ha med mig till nya lägenheten, körde dit och lastade ur. Sen for vi iväg ut till Erikslund där vi först stannade på Jula så att jag kunde köpa nät att näta in balkongen med. Eftersom vi burit så mycket var vi hungriga och svängde förbi Max och åt lite innan vi raceade till ikea och sprang igenom hela varuhuset och plockade ihop de grejerna som jag skulle köpa den här gången (typ stolar till balkongen och en madrass. Resten ska jag köpa när Anna kommer upp nästa vecka!). Prick kl. 20:00 var bilen inlämnad igen, här gick inga minuter till spillo!
 
Säger tack till mina små tussilagos Ida-Lisa och Kelly som hjälpte till en massa också! :D Och sen måste jag ge mig själv en klapp på axeln då jag lyckades backa på en liiiten väg med den här stora bilen, och jag skrek inte ens mycket på Ida-Lisa eller Kelly tack vare att dom var så bra på att styra mig! (Brukar totalskrika på folk när jag blir stressad. En gång skällde jag ut en busschaufför när det var ersättningsbuss när tåget var inställt bara för att jag blev så stressad... Mycket dålig egenskap.) På lördag tar jag med mig Ansgar och Hedwig till lägenheten och då flyttar vi in på riktigt!
 

Kommentarer
Postat av: Lillapister

AAAAAH, MYSIGT!!!!!!

2013-04-23 @ 22:14:17
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0