I blame no one but myself so honestly, is this how it's gonna be? Tell me, who's the enemy? This will be the death to me.

 
 
 
Nu har jag minihelg!!! Så himla efterlängtat! Har varit superstressat idag på jobbet och två av mina patienten blev lite sjuka så jag fick koppla blod och ringa/svara tusen samtal och ta massa blodprover och sådär. Men sjuksköterskan som jag gick introduktion med sa att det märktes att jag ändå hade kontroll och det kändes ju såklart megakul att höra!
 
Har försökt vara ute med Hedda idga också men hon är livrädd så då får hon vara inne istället. Ansgar har gömt sig uppe på köksskåpet så han vill inte heller gå ut. Tråkmånsar... Ska iallafall lyxa till kvällen med att ta världens längsta dusch, sen dricka jordgubb/champagnete och kolla på movie. Men först packa lite till, såhär många lådor har jag packat nu:
 

Kommentarer
Postat av: lillapister

Åååh, det kommer bli så kul när jag kommer upp och ska hjälpa till med flytten!!!! Inte länge kvar nu!

2013-04-01 @ 22:40:24
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0