Sprid ut bensinen över solnedgången.

Håller mest på att plockar i min nya lägenhet. Hänger upp klänningar, spikar upp speglar och tavlor. Pysslar iordning på balkongen åt Ansgar och Hedwig så att de kan ligga där och at det lugnt medan jag sitter i min balkongstol och äter pizzasallad sedan i fredags och dricker avslagen hallonsoda. Jag har invigt min dusch idag också, eller jag duschade en snabbis igår, men idag invigde jag den på riktigt. Jag älskar ju att duscha, och gör det gärna sittandes och i typ sisådära en trettio minuter. Och min dusch var bra, lite mindre än min förra men vattnet här är bättre. Så det vet ni nu iallafall. Mitt badkar står i källaren och det måste jag konka upp nångång och sen antar jag att jag kommer bo i det på mina lediga dagar.
 
Här är iallafall mina små bäbisar på balkongen och myser.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0