Tisdagslista

Här kommer en liten tisdagslista!

 

Har du någon fobi?
Social fobi och allt vad det innebär. Men är också livrädd för mörker.

 

Vad är det finaste någon har sagt till dig den senaste veckan?
Åh, jag vet faktiskt inte.

 

Vad är det godaste du har ätit den senaste veckan?
Det måste vara den vegetariska pizzan med spenat, paprika, broccoli, kronärtskocka och majs som jag åt i fredags! (Jag petade bort oliverna)

 

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag lyckades släpa min micro + tusen ton andra grejer från min gamla lägenhet till min nya med hjälp utav en liten dragkärra!

 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Anna kommer hit upp och vi ska fixa lägenheten och så, men jag hoppas på fint väder för då ska vi ha vår årliga vårpicknick!

 

vilken är din pepplåt för tillfället?
M83 med ”Midnight City”. Lyssnar på den varenda gång som jag cyklar till jobbet för att peppa lite!

 

 

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Bara pysslat med lägenheten och häng på ebay och samlat ihop fem plagg som jag ska köpa om jag har pengar över den här månaden.

 

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Jag har haft en fest hemma hos mig, det har jag aldrig haft.

 

Vad oroar du dig för?
Oj, jag oroar mig för väldigt mycket saker. Men det som jag kommer på såhär på rak arm är väl att Ansgar och Hedwig ska bli sjuka, att jag inte ska klara av jobbet, att jag ska bli sjuk och sånna där saker.

 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Mest vilka relationer jag har med olika personer och vad jag (JAG) får ut av dom.

 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Tror inte att jag har sett någon kändis på jättelänge. När jag och Ida-Lisa var ute och åt för nån månad sen såg vi nån som var jättelik Erik Gadd, men det var inte han sen.

 

Vilket tror du kommer bli ditt mest använda ord den här veckan?
Antagligen någon svordom som ”fan” eller ”helvete”, med tanke på att jag ska sätta ihop en massa möbler haha.

 

Tror du att den kommande veckan blir bra?
Absolut! Anna kommer imorgon kväll och stannar tills på söndag kväll så det kommer bli helt underbart!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0