När jag har fullt upp med annat får ni nöja er med det här.

 
Det är tisdag och jag bjussar på en lista!
 
- Dricka vin och bli riktigt fnitterfull
- När Hedwig kommer och lägger sig på bröstet och spinner jättehögt efter att jag vaknat i panik då jag drömt mardrömmar
- Dricka te tillsammans med vänner och ha timslånga diskussioner om allt möjligt
- Äta samma mat flera dagar i rad
- Somna och vakna tillsammans med någon
- Åka jättelångt i buss, lyssna på musik och titta ut genom fönstret
- Planera! Planerar allt möjligt, exempelvis kan jag planera en konversation innan den ens har ägt rum bara för att vara förberedd
- Läsa bloggar/följa folk på twitter och instagram
- Vara i Hejnum hos mormor och morfar
- Sitta och duscha jättelänge, typ i 45 minuter
 
- Cykla på vintern när snön inte är bortskottad från cyckelbanan
- Kött
- Oförberedda möten med folk
- Hålla i torra handdukar
- Blåst eller regn när jag har fixat pandan
- Att jag inte är bra på att göra listor på spotify
- Djuraffärer utomlands där hundvalpar sitter i små glasburar. Det får mig att börja gråta.
- När jag får sova mindre än åtta timmar per natt
- När personer talar illa om och har förutfattade meningar/fördomar om personer som har psykiska sjukdomar. Gör mig galet förbannad!
 
Läser ungefär hundra bloggar, men dessa tycker jag extra mycket om:
- Niotillfem
- Illusioner
- Solrosland
- LillaP
- lillHurricane
- Gryningsrop
- UnderbaraClara
- Pandasoppa
 
- Utbilda mig till psykiatrisjuksköterska. Eller barnsjuksköterska. Fast helst både och! Vill jobba antingen med psykoser eller barn med utvecklingsstörning.
- Flytta till en liten stuga mitt ute på landet eller i skogen. Helst i Norrland.
- Få barn med världens bästa partner
- Fjällvandra
- Skaffa en whippet
- Åka till Japan och shoppa
- Se ett norrsken
 

- Social kontakt med personer som jag inte känner väl
- Mörker
- Uppmärksamhet
- Att folk ska skratta åt mig
- Lösa tänder och blod i munnen
- Prata i telefon


- Hejnum
- Ida-Lisas soffa
- Festival, helst SiESTA
- I en park på sommaren tillsammans med mina vänner
- Längst fram på en konsert med antingen kent eller the sounds och med kravallstaketet tryckt mot revbenen


- Blyg
- Djurälskare
- Svartvit
- Empatisk


- Att få flytta till min nya lägenhet
- När Pop kommer till mig i sommar
- The Sounds två konserter som jag ska på


- Smala Susie
- Scott Pilgrim vs. The world

- Just nu saknar jag Pop så himla mycket så jag säger ”Ingen kunde röra oss” eftersom den låten får mig att tänka på oss två.

Kommentarer
Postat av: lilla p

åh vad fint att jag fick vara med på blogglistan! ♥ kanske också gör den här listan någon dag. den var rolig!

2013-04-03 @ 18:42:13
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0