Guess what...

Idag har jag fått semester! Så freakin jäkla skönt! Ska inte vara tillbaka på jobbet förens den 26e augusti; Jag jublar! Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet var att måla mina naglar röda. Att ha nagellack på mig är verkligen ett tecken på att jag inte ska vara på jobbet på ett bra tag, eftersom jag aldrig bara orkar måla dom för en eftersom det ändå måste bort sen.
... Och vet ni vad? Jag har hittat ett jobb som jag tror att jag ska söka! Ett jobb där jag i så fall skulle arbeta på ett behandlingshem här i Västerås där de mestadels har hand om personer med psykosproblematik! Är ju liksom det som jag verkligen vill jobba med. Problemet är ju att tjänsten bara är på 75%, så i så fall kommer jag behöva jobba 25% någon annanstans för att få ihop till en heltidslön. För det andra så trivs jag ju jag ju jättebra på infektion och har väldans fina arbetskamrater där, så allt detta tåls att tänkas på. Dock tyckte både mami och en sköterska på infektion att jag skulle ta och söka, det är ju inte ens säkert att jag blir kallad till intervju, och om jag blir det kan jag ju alltid tacka nej om jag känner att jag inte vill/har lust att jobba där just nu.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0