Update från London!

Har alltså landat i London idag. Eller rättare sagt kl. 07:55 lokal tid. Jag och min lilla familj tog oss snabbt fram till hotellet, checkade in och begav oss sedan till Oxford Street som ligger typ 500 meter från hotellet. Lyckades hitta en massa fint på de få affärerna som vi var inne i; vågar inte kolla hur lite pengar jag har kvar typ, hehe. Nu är via tillbaka på hotellet för att ta en liten power napp då vi bara fick 3,5 timmars sömn inatt, så det kan ju vara behövligt. Jag håller tummarna för att jag får med dom mer på Oxford Street igen när de har vaknat! Puss på er där hemma!


Lite utav det jag har hittat under eftermiddagen! Lägg märke till mina nya fabulösa älsklingspyjamasbyxor ned batmantryck på. ÄR SÅ KÄR I DOM!!!

Kommentarer
Postat av: lilla p

åååååh vilken London längtan jag får nu när jag ser din fantastiska shopping!!!

2013-08-26 @ 22:55:22
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0