Dan före dopparedan.

Dan före dopparendagen och jag och min bror återupplever gamla barndomsminnen i form utav datorspelat "The Lion King". Dessvärre verkade det som om jag var skickligare förr för det gick inte så värts bra att spela nu, haha. Alla julklappar är iallafall inslagna, vi har druckit julmust och ätit årets första julskinka (fast jag åt vegetarisk "skinka").
 
Igår träffade jag Mattias och David. Först var vi och badade på äventyrsbadet i Växjö, och sedan körde vi hem till Mattias i Lessebo och hängde i hans källare som på den gamla goda tiden tillsammans med våra andra kompisar. Jistaness vad minnen det finns från den där källaren (kan tala om att de absolut vildaste festerna har ägt rum där, haha). Fint var det iallafall att få träffa allihopa igen, det blir ju liksom inte så ofta nu för tiden.
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0