Orkar inte vara iskall, vill bara känna.

En vecka kvar till julafton. Fyra dagar kvar tills jag åker hem till mamma och firar jul. Det ska bli SÅ skönt. Igår mådde jag inte alls bra, vaknade med ångest som vägrade att ge med sig trots att jag tagit mina mediciner. Idag hade jag som tur var telefontid med min läkare (som förövrigt är världens snällaste) och jag fick dubblad dos Lyrica och i januari ska jag bli insatt på lamictal (stämningsstabiliserare). Kommer nog bli himla bra, och det ska bli skönt att slippa perioderna med ständiga humörsvägningar.
 
Jag har också bestämde mig för att tapetsera om i mitt sovrum. Mest för att jag råkat skvätta lite hårgärg på ena väggen (vet ej hur jag lyckats med detta?) men också för att det skulle pigga upp lite. Nu har jag någonslags svagt grå-vit randig tapet men tänker att köra på att måla väggarna vita och köra på en klassisk fondväg. Vet att vissa hatar detta men jag tycker att det är precis lagom! Ska bara hitta en fin tapet också; toppen!

Kommentarer
Postat av: Börje Ringborg

Du är så fin o har så fin stil men blanda du för du kommer att vara lika snygg o kvinlig än då tror jag

2013-12-19 @ 20:29:01

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0