Am I untouchable?

Här kommer en liten lista eftersom jag inte har något annat bättre för mig!

 

 

Vad tror folk om dig?
Åh, jag vet inte. Tänker att det beror nog på i vilken situation det är. På jobbet tror de flesta att jag är jättesocial och tycker om att träffa människor medan jag i själva verket är helt raka motsatsen. Det är lite som "och du förtjänade en nominering för rollen du spelade", typ.

 

Låtar som som du lyssnar på när du är ledsen?
Jag har två listor (en på spotify och en i winamp) som jag lyssnar på när jag är ledsen. De innehåller bland annat olika versioner av ”Hallelujah”, ”Snö” av Laleh, lite Thåström, en hel drös utav Sigur Rós-låtar samt Mumford & Sons.

 

 

Brukar du skratta för dig själv?
Absolut! Jag både pratar och skrattar för mig själv. Brukar ju låtsas att jag är med i en engelsk dokusåpa och gå omkring och prata för mig själv så… Men jag brukar skratta högt när jag tittat på tv typ, som igår när jag kollade på "Hissen- med Filip & Fredrik" så skrattade jag flera gånger!

 

Äger du några converse?
När jag gick i gymnasiet var jag besatt av Converse och har säkert uppemot tio par i olika modeller, färger och utföranden.

 

Sprit, cider, vin eller öl?
Allt förutom sprit. Blir så himla dålig om jag dricker det. Helst vin.

 

 

Hur svarar du i telefon?
I min mobil: ”Hej det är Sara”, och på jobbet: ”Infektion, Sara sjuksköterska

 

Brukar du komma i tid?
Oftast inte. Brukar alltid bli så att jag antingen är lite försenad eller är ganska mycket för tidig.

 

Vad saknar du?
Jag saknar att ha någon att vakna bredvid varje morgon och någon att äta frukost med och någon att somna tillsammans med varje kväll. Någon som får mig att känna mig trygg och kan få mig att skratta sådär på riktigt och så... Ja.

 

(Bild lånad härifrån)
 

Är du blyg?
Jätteblyg. Får panik om någon jag inte känner börjar prata med mig eller titta på mig och jag går aldrig hemifrån utan att lyssna på musik för då hör jag inte om nån okänd skulle prata med mig eller så. Social fobi ni vet.

 

Sysslar du med någon idrott?
Inte längre. Spelade fotboll i sju år men slutade för jag fick inflammation i knät när jag var 17/18 nått sånt där.

 

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer mamma när jag är arg. Ringer ingen när jag är ledsen.

 

Vill du ha barn?
Om jag vill! Helst tre stycken. Hade en namnlista på mig förra mobil på olika namn som jag ville döpa de till, men den mobilen är ju trasig nu så jag kan inte få tillbaka listan. Det var i alla fall fina namn så som Edith, Joel, Esther, Axel, Alice och Liam.

 

Vad är det finaste du fått?
Fick Ansgar i studentpresent (eller ja, ett ”katt-presentkort”) av Mattias så det är nog det tror jag.

 

 

Har du tandläkarskräck?
Inte direkt tandläkarskräck men jag är totalt livrädd för lösa tänder/blod i munnen. Om någon börjar prata om lösa tänder så blir jag så illamående att jag är på vippen att kräkas till exempel.

 

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nixpix, dom skilde sig när jag var tio så nu bor mami i Hovmantorp och papi på Gotland!

 

Tycker du om sushi?
Alltså, ÄLSKAR vegetarisk sushi!

 


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fan va het jag är på fotbolls bilden ;-) :-P

2013-02-26 @ 16:06:48
Postat av: isola

Fina bilder :)

2013-02-27 @ 06:51:12
URL: http://isolation.blo.gg

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0