Jag ska få ett nytt litet bo!

Har sagt det överallt men inte här, mest för att jag ville veta att det var säkert till 100% och idag fick jag hem det påskrivna kontraktet: I Maj flyttar jag till en liten tvåa med balkong och badkar!!!!! Den ligger bara 900 meter från sjukhuset också så det är ju liksom så perfekt! Ni anar inte hur glad jag är över detta. Har ägnat x antal timmar sedan jag fick reda på detta med att leta efter vilka möbler jag ska ha, vilka gardiner och vilka färger som ska vara i varje dominan i varje rum. Just nu så ska vardagsrummet vara turkost, sovrummet rosa och köket grönt/gult. Hallen och badrummet har jag inte bestämt mig för än. Idag har jag även tagit semester så jag är ledig fyra dagar för att bara kunna koncentrera mig på flytten. Känns så himla bra!
 

Kommentarer
Postat av: marie

:D vi kommer förbli typ grannar isch! Och tar vi sällskap hem så kommer vi gå samma väg ännu längre :D <3

Svar: Ja, har också tänkt på det! Så himla bäst!! :D <3
Cheapo

2013-02-13 @ 20:32:58
URL: http://fridolfsson.blogg.se
Postat av: Lillapister

Åååh, fick du ledigt när jag kommer upp?!?:D

Svar: Jaa!!! :D Kommer bli så roligt!!!
Cheapo

2013-02-13 @ 21:14:03
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0