Jag tänker på dig ibland, ge mig en ny drog som tar mig nånstans.

 
Har varit ledig idag och tydligen har jag spenderat halva den dagen med att sova. Vaknade vid halv elva, åt frukost och var vaken till halv tolv innan jag lyckades somna igen och sov till tre. Antar att det behövdes helt enkelt! Nu ska jag klä på mig lite och traska iväg till coop och handla kattmat och kattsand och frukost till mig. Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Har fullt upp med allt som har med jobbet att göra, jag gosar mest med Heddi när jag är hemma (och Ansgi när han är på det humöret), och längtar tills på fredag då jag ska dricka lite vin, med betoning på lite, med mina vänner. Har ju bara jobbat min första helg utav tre nu så ja.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0