Why is it so we die just as copies, if it's so we're born originals?

 
Jag har struntat i de mer "traditionella" sjuksköterskekläderna (dvs. stora byxor och blus) och istället klätt på mig en läkarrock som jag har som klänning och glider runt i den. Trivs som fisken i vattnet! Liksom, fine att de andra kläderna var sköna och kändes som att traska runt i en pyjamas dagarna i enda, men liksom jag äger inte ens ett par byxor privat och känner att lite personlig vill jag ju vara på jobbet så klänningen/läkarrocken kändes som det ultimata steget! Ibland brukar jag även piffa upp mig med en rosett i håret. Jag trodde fler skulle kolla snett på mig men de flesta blir glada när dom ser att jag har klänning på mig och tycker det är jätteroligt och det känns så himla bra! Har även tänkt att jag ska köpa mer färgglada strumpbyxor; det piggar ju alltid upp, speciellt när det är vår snart. Är så himla glad att jag har hittat nått som gör att jag kan vara lite mer personligare i min jobbstil.
 
Såhär ser jag ut när glider omkring (eller stressar omkring...) på Infektion:

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ypperligt tjusig syster man har!!

2013-02-21 @ 18:21:39
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0