Dags för examen!

Idag är det äntligen dags! Efter tre års studier står jag nu här, på exakt samma datum som när jag började, redo att ta examen! Såhär skrev jag i min blogg exakt detta datum för tre år sedan: "Första dagen i skolan avklarad. Inte för att det var särskilt "skolig", fick bara en jädrans massa info så att jag blev helt snurrig i huvudet. Annars har det gått bra, börjar imorgon 9:15 såatte!"
 
Nu ska jag alldeles snart ta och åka ner till stan och möta upp mina vänner och ha lite champagnefrullis innan det är dags att gå till kyrkan! Såhär ser jag iallafall ut, dagen till ära. Klänningen som jag har på mig har min finfina lillasyster sytt åt mig!
 
 
Hoppas ni får en finfin fredag allihopa! Vi hörs efter helgen ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Stort grattis! Hoppas att du får en fantastisk dag och helg! <3

2013-01-18 @ 10:14:07
Postat av: Agnes-Elise

Grattis! Duktiga du! Ha en bra dag :D

2013-01-18 @ 10:18:05
URL: http://strawberrywine.webblogg.se
Postat av: Fam Lundgren i Sölvesborg

Kikar in här ibland och vill bara säga GRATTIS på examensdagen!
Hälsningar
Stefan, Maria, Maja, Lisa, Olle & Elsa

Svar: Tack tack tack så himla mycket! Och vad roligt att ni läser! Hoppas att allt är bra med er! Kram!
Cheapo

2013-01-18 @ 22:54:29

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0