Home is where your heart is.

Idag är jag på riktigt dåligt humör. Imorse skulle jag träffat Ida-Lisa, Sofia och Marie hemma hos Marie kl. 10 för att gå igenom gruppredovisningen inför imorgon, men så vaknar jag när klockan är 09:57 och får därför slänga mig ur sängen och kasta på mig första bästa kläderna jag hittade i garderoben. Hann vare sig äta frullis eller fixa till mig. Detta abrupta uppvaknande resulterade såklart i att jag typ inte har vaknat förens nu, plus att jag vaknar på helt fel sida så jag har typ velat skrika "FUCK YOU VÄRLDEN" ungefär hela tiden...
Nu är vi iallafall klara med genomgången och jag är hemma igen. Håller på att laga en vegetarisk pastaröra och resten av kvällen ska jag bara tillbringa i sängen och läsa i min bok. Mycket bra tidsfördriv.
 
Och idag är det bara typ fyra dagar kvar tills jag får träffa hela min familj och Mattias! Ska bli så himla kul!!! Mami, Anna och Malle kommer redan på torsdag, och Åsa&Pappa och Mattias kommer på fredag! Heja heja vad roligt det ska bli att få träffa alla igen!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0