Nyår!

Firade som sagt nyår hemma hos mami tillsammans med henne och Uffe, och såklart Ansgi och Hedwig också (Hedwig låg mest i mitt knä och sov)! Jag hade hela håret fullt med glitterspray och hade som en extra grej glittrig eyeliner också eftersom det bara är nyår en gång om året! Mami hade lagat jättegod mat, vi drack rödvin och bara tog det lugnt. Så himla skönt! Varken Ansgi eller Hedwig var rädd för raketerna vilket jag tyckte var jättebra såklart! Vid tolvslaget gick vi ut på balkongen och tittade på fyrverkerierna och jag blåste såpbubblor istället för att skjuta iväg fyrverkerier. Mycket bättre för både naturen och djuren faktiskt. En himla fin och trevlig nyårsafton hade jag!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0