To join the black parade.

I fredags så skrev Catti lite hastigt på facebook och undrade om det var någon som hade lust att hitta på nått på kvällen, exempelvis ta en drink på Bill & Bob. Jag var naturligtvis på, och klockan 19 så var jag och Kelly hemma hos Catti och förfestade lite med cider och sådära. Vi satt och lyssnade på jättegammal musik och det kom fram till att alla lyssnat på "Panic! At the disco" och "My chemical romance" när vi var yngre så där satt i i säkert en halvtimme och hade allsång till diverse sånger av ovanstånde artister. Så fruktansvärt roligt! Sen blev jag akuthungrig och fick typ kramp i magen pga var verkligen så hungrig, vilket för övrigt var konstigt eftersom jag ätit innan jag åkte dit. Snodde iallafall ett knäckebröd utav Catti och sen bestämde vi oss för att twista till kvällen lite genom att gå och äta först istället för sist. Så när vi svept ner den sista cidern begav vi oss mot mcdonalds för att äta lite snabbt innan vi skulle gå vidare. Vi hade tänkt att gå till Pluto bara för att det var där vi var första gången vi var ute tillsammans, men kön var så lång att vi inte skulle hinna in innan 23 då det var gratis entré, så vi bestämde oss för att gå till Bill & Bob och ta en syltburk (eller honungsöl som jag kallar det av någon konstig anledning). Vi fick tag på ett bord och beställde en honungsöl som vi satt och delade på ett tag. Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå till BMB och dansa lite eftersom alla var danssugna, så då traskade vi dit. Eftersom jag både hade lyckats få skoskav innan jag ens börjat festa, PLUS tagit sönder min sko så traskade jag omkring i tunnaste strumpbyxorna med skorna i handen, haha. Inne på BMB så tog vi först en rosa shot, sen dansade vi och väntade på att schlagerbaren skulle öppna så vi kunde dansa lite där. Sen var vi där inne typ resten utav kvällen, och jag dansade hela tiden utan mina skor som jag hade ställt i ett hörn. Det gick finfint men lite vågat förstås såhär i efterhand med tanke på att det brukar finnas massvis med glas på golvet, men jag klarade mig utan skador! Kelly gick hem nångång före klockan 02, medan Catti och jag fortsatte ha lite äventyr där inne, haha...! Men när klockan var lite efter halv tre så bestämde vi oss för att det var slut på det roliga och begav oss hemåt. Jag hade lyckats glömma mina nycklar hemma hos Catti så innan jag kunde åka hem (skulle lyxa till det och åka buss hem för en gångs skull). Fastän jag sprang mitt snabbaste från Catti till busshållplatsen så missade jag bussen med en minut. Och som jag har skrivit ett alldeles litet eget inlägg om så pallade jag inte vänta tills nästa buss gick hem så jag traskade alltså hem med vantar på fötterna vilket gick över förväntan! Så runt tjugo över tre var jag hemma och stupade i säng efter en himla bra spontanfestkväll!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0