Dom säger att jag varit trasig, aldrig har jag varit hel.

 
Just nu: sitter i sängen och äter knäckebröd och dricker avslagen påskmust. Ansgar och Hedwig står i hallen och jamar för dom vill ut i korridoren men det får dom inte. Är förjävla trött eftersom jag jobbade kväll igår och dag idag och gick miste om EN TIMMES SÖMN pga omställningen till sommartid. Känns inte lagligt alltså.
 
Senare: ska jag diska, för det har jag inte gjort på alldeles för länge. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det på riktigt, alltså for real. Har därför bestämt mig för att köpa en liten bänkdiskmaskin när jag flyttar. Inte för att det är prio ett dårå men nångång i sommar tänkte jag. Efter att jag har diskat ska jag packa ner typ allt mitt porslin så jag bara har lite kvar för att det ska bli lättare och så när jag ska flytta. Är förövrigt bara 31 dagar kvar nu!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0