To do it your own way!

Köpte ju ett par solisar igår som jag hade bestämt mig att jag skulle fixa till så att det blev lite snyggare, och såhär gick det till:
 
Man behöver alltså ett par snygga solisar, och sen det som man vill pimpa dom med + superlim. Jag hade köpt små vita pluppar på Panduro. Först så placerade jag ut ett par att ha som riktlinje, och sen så fyllde jag på med dom andra plupparna. Jag använde både små, mellan och stora pluppar för att få lite mer mönster i det hela. Ett tips är att använda en pincett och sätta fast plupparna med. Vet inte hur många gånger jag höll på att limma fast dom på mina fingrar/limma fast fingrarna på solglasögonen. Det gick iallafall ganska snabbt, tog väl en halvtimme totalt sett, och sen är ett par helt unika solisar fixade!
 
Såhär blev iallafall det färdiga resultatet!
(Nu ser ni min nya kattröja som jag köpte igår. Egentligen så är det ett linne men hatar ju linnen så har ju alltid koftor över så...)

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Ååååh, vad händig och kreativ du är syster! Riktigt stolt över dig!

Svar: Haha ja, lite händig kan jag faktiskt vara ibland! ;D
Cheapo

2013-03-28 @ 22:45:11
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0