You are the sea swallowing me.

Var ju på fest hemma hos Marie och Silverpojken. Jag hade piffat till mig och fixat håret och tagit på mig mina nya kläder som jag köpte i måndags och toppat det med att ha på mig min tiara; finfint! Var hemma hos dom strax efter kl. 19 och då öppnade jag mina cider och lät festen börja. Allt eftersom ramlade en massa utav Silverpojkens vänner in vilket var spännande. Vi satt lite i soffan och hängde lite i köket och sen tillbaka till soffan och sådär. Lyssnade på Silverpojken och hans vänners dödsmusik och såg hur dom gick omkring och spelade luftgitarr och lufttrummor och så, men sedan tog vi över datorn och lyssnade på Makthaverskan och nån YOLO-låt, Melody Club och sådär vilket var fantastiskt bra! En utav Silverpojkens vänner blev totalgascinerad utav mig och vi satt och pratade musik och stil och så och han seriöst dog när jag visade honom min ipod och vad jag hade för musik på den. Det kändes förstås himla roligt att nån har samma musiksmak som mig och att nån istället för att såga den faktiskt hyllar den! Jag bliv fullirullis och fortsatte glida runt på festen, försökte spela gitarr men det gick inte så bra såklart. Sen kommer Ida-Lisa med en telefon och då har hon ringt upp Catti så då pratar alla med henne för det var ju så längesen och vi bestämmer att hon ska komma till Västerås den 22a mars och nu är det spikat och klart för "står det i Saras kalender så är det det som gäller!". Sen kom det in en livs levande Barbie på festen, och det visade sig vara deras grannes ex som ville titta in för hon hade hört att dte var fest. Var en mycket intressant person och så. Passade väl inte riktigt in bland alla hårdrockare kan man tycka haha, men hon livade ju upp festen en liten stund innan hon gick tillbaka. När klockan blivit 01 så började alla gå hem förutom jag som var fett pepp så jag stannade kvar tills klockan var typ efter tre och satt och snackade med Marie och Silverpojken. Eftersom internetet hade dött så kunde vi inte lyssna på spotify men då visade det sig att vi kunde koppla in min ipod i den så då lyssnade vi på den, och så kom det en Marilyn Manson-låt på den och jag blev så exalterad att jag snurrade runt men råkade halka och gjorde världens pladask på golvet, haha. Ett fint avslut på en mycket trevlig fest! Sen vinglade jag hem på min cykel och sjöng högt till Markus Krunegård på vägen hem; det livar liksom alltid upp lite att sjunga högt på vägen hem från fester!
 
Här är vi alla fem på bild, fastän Catti är innuti telefonen dårå! :D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0