Ingenting är vettigt 03:30.

Otroligt lugnt på jobbet. Har precis avslutat en portion havregrynsgröt (dock inte så klistrig som jag vill ha den eftersom den kokade över i micron, men den var god ändå) och sitter nu och surfar runt lite. Om en timme ska vi börja gå runt och ta tempen + dela ut 06-medicinerna, och vid 07 går jag hem. Har bestämt att jag ska diska och ev. gå ut med Ansgar innan jag går och lägger mig. Tror det blir bättre så. Om ni ville veta liks.
 
För första, och antagligen sista, gången så tänker jag såhär att ni kan passa på att ställa frågor till mig i detta inlägget. Fråga anything! Jag har bävat för att "ordna" en frågestund eftersom ingen kommer att fråga någonting och det kommer bara bli så jäkla pinsamt bla bla bla you name it. Men kan ju hoppas att nån frågar något roligt så jag har någonting att göra imorgon natt. Pleaaaaase. Om det blir lika lugnt som denna natten alltså! Go go go!

Kommentarer
Postat av: Maja

Har du & R gjort slut ? Tycker att du inte skriver on honom mer! Älskar din blogg !

2013-11-15 @ 08:28:54
Postat av: Lizz

Hur är det att bo själv, du har ju gjort det ganska länge nu. Trivs du med det eller kan det bli ensamt ibland?

Vad tycker du om folk som anser att man inte borde få lov att ha innekatt?

Kent's kommande skiva 2014, visst blir det inte fantastiskt? :*

2013-11-15 @ 18:58:49
Postat av: Åsa

Vilka är dina fem bästa band/artister?
De fem bästa filmerna du har sett?
De fem bästa böckerna du har läst?
Vilken är din favoritmånad på året?
Vilket parti planerar du att rösta på vid nästa val?

Oj, blev många frågor :*

2013-11-15 @ 19:59:54

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0