Törnrosa

Har alltså varit ledig sedan i lördags morse, och hur har jag spenderat dagarna fram tills dess? Förutom att jag hade en helmysig dag i måndags med Marie så har jag sovit. Jag har sovit bort hela dagar. Hur sjukt?! Exempel: i måndags kväll gick jag och la mig kl. 22 och somnade då. Vaknade kl. 03 och kunde inte somna om förens kl. 06. Sov till 11:45, var vaken till 13:30, sov sedan till 21 och var vaken en timme för att Anna ringde. Sov till kl. 03, var vaken till 06 och sov sedan till 14:15, då jag gick upp, åt lite frukost och somnade sedan om i soffan igen och sov mellan kl. 15:15-19:00. Vill bara gråta för jag är så trött på att vara trött hela tiden! GAAH! Imorgon måste jag försöka vara vaken för jag måste tvätta, diska och städa eftersom jag jobbar hela helgen sen.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0