En kombination.

Den här lilla lunginflammationen verkar tyvär inte vilja ge med sig. SÅ HIMLA TRÅKIGT. Jag har ätit antibiotika i tre dagar nu och har märkt ungefär noll skillnad. Får väl hoppas på att det händer nått på lördag och söndag för jag är trött på att vara sjuk. Går nog till jobbet på måndga i vilket fall som helst. Kanske.
Anledningen till att jag är vaken nu är helt enkel att jag inte kan sova. Brukar ALDRIG ha problem med det men ibland är det väl även min tur. Är trött men kommer inte till ro, så ligger och lyssnar på när grannarna har fest istället. Hade huvudvärk innan men efter ett gram paravetamol så är den nästintill helt bortblåst. R ligger och sover i bäddsoffan och jag har smugit mig in i mitt sovrum för att inte störa för mycket.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

krya på dig och hjälp vad fin din nya design är <3<3<3

2013-10-19 @ 11:54:07
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Lillapister

Ååååh, för din nya design!! Och kämpa på och för mig var vattenflaskan min bästa vän!<3

2013-10-19 @ 17:46:55
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0