Det är inte alltid skadligt att ha en stressig dag.

Halvligger däckad i soffan på jobbet och har precis kastat i mig en banan. Har haft en väldigt stressig förmiddag vilket har resulterat i att jag fortfarande inte har hunnit ta någon rast. Men en är lugnt; en stressig dag då och då är inte hela världen. Man känner ju att man lever och det är faktiskt uppskattat!

Och inlägget om min lägenhet som jag lovat er har fortfarande inte skapats. Istället har jag ägnat mig åt att äta kvällsmat med mina jobbarkompisar på stan, kollat på "World war Z" och legat under filten pga var skiträdd så att R fick cykla med mig hem sen för jag vågade inte det själv. Jag har varit på ettårskalas och ätit otroligt goda bakelser av diverse olika slag, planerat Gotlandsresa med Pop, och igårkväll så tog jag mitt andra och antagligen sista dopp för sommaren. Det gäller att ta vara på tillfällena hörrni.
Och eftersom jag förhoppningsvis har lågan uppe när jag kommer hem (bortsett från att jag inte däckar i soffan), så ska jag försöka fota mitt bo. För jag vill verkligen visa er det! Kika in här igen runt 21-tiden ikväll mina små kaksmulor så ska ni få se!

Kommentarer
Postat av: Towe

Var med panikslagen efter world war z, fett läskig film!!!!

2013-09-09 @ 15:51:11
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0