Live från infektion

Passar på att blogga en liten snabbis från jobbet. Ska jobba hela helgen, känns faktiskt ganska bra. Jag tycker om att jobba helg för det är så lugnt tempo då, om man jämför med vardagarna. Tycker om att vara på jobbet annars ändå; tycker om att få strukturera saker och kunna stryka saker från min lista. Tycker om min jobbpersonlighet också, är ju liksom så lugn och strukturerad och social. Alltså tvärt emot hur jag är privat. Jaja. Imorgon ska jag iallafall visa er mitt lilla bo! Har bott in mig mer nu så nu är jag redo att visa er det!


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Din blogg är typ perfekt.

2013-09-07 @ 01:41:14
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så himla söt! <3

2013-09-24 @ 00:04:36

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0