September/oktober blir ovanligt fina i år!

Det visade sig att den kommande månaden kommer att bli så himla fin. På riktigt! Om två veckor så åker jag och Pop över till Gotland i ett par dagar. Där ska vi hälsa på min lillasyster som pluggar, picknicka, åka till Fårö och bara njuta. En vecka efter att jag kommit hem från Gotland tar jag tåget från Stockholm till Umeå för att hälsa på Ida-Lisa, och som jag längtar! Hoppas att hösten har kommit dit då så att jag kan spatsera runt i min nya höstjacka och höstskor där. Och om nån har nått tips på nån bra second hand-affär (eller annan trevlig affär) i närheten utav centralen i Umeå så hojta till! Jag ska nämligen slå ihjäl några timmar innan Ida-Lisa slutar att jobba. Men iallafall. Efter att jag kommit hem från Ida-Lisa så ska jag på måndagen gå på en föreläsning om bipoläritet som görs utav självaste Arvid Lagercrantz! Och fyra dagar efter det åker jag hem till mamma för att fira morfars 75-års dag tillsammans med min lilla släkt. Som ni ser så har jag en hel massa att se fram emot. Kan knappt vänta!

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Fullspäckat schema och längtar så tills ni kommer!!

2013-09-11 @ 20:31:25
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0