Bilder ifrån London.

Marie och jag åkte från Västerås runt halv sju tiden på morgnen och mötte sedan upp Ida-Lisa som flugit från Umeå på Arlanda. Checkade in, åt frukost och sedan satte vi oss på planet. Jag somnade innan vi lyfte och vaknade när hjulen stötte i marken på Gatwicks flygplats. Har så lätt för att sova överallt och när som helst.
 
 
 
När vi kommit till London så gick vi till hotellet, lämnade väskorna och gav oss ut på Londons gator, och sedan gick vi hem till hotellrummet och däckade.
 
 
Vaknade och kikade ut över ett disigt London. Idag stod Madame Tussaud's och sightseeing på schemat.
 
(Då jag hade drömt, och trott, att Marie ville till Madame Tussauds enbart för att kolla på Hitler var vi tvugna att posa med honom)
 
 
 
Eftersom vädret var trevligt, men disigt, den tredje dagen så bestämde vi oss för en tur i Hyde Park. Mitt mål med besöket där var att mata ekorrarna.
(Jag ä l s k a r star bucks passions och mangosmoothie och drack det varje dag där)

 
 
Och så var det med den lilla Londonresan! Shoppade mycket men har inge saker på bild, förutom mina unicornpyjamasbyxor. Får väl lägga upp efter hand jag har på mig sakerna helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååååh, tycker du borde visa någon gång vad du köpt! <3

2014-05-16 @ 15:38:01
URL: http://hannaembla.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0