Back to reality.

Har avslutat första arbetspasset efter semestern. Upplevde inte denna åhnej-nu-är-denna-semestern-snart-slut-ångesten, utan det kändes väldigt naturligt att komma tillbaka, så det var himla bra. Det var iallafall en lugn kväll så jag hade tid att läsa igenom journaler och komma in i rutinerna igen.
 
Denna veckan kommer att bli bra. Jobbar varenda dag fram tills fredag; på onsdag så kommer Amanda och Cissi hem till mig och vi ska äta mina småländska kringlor som jag bakat, och på fredag så kommer Mattias hit. Han ska bjuda mig på den middag som han varit skyldig i ett år typ, haha, och sen på lördagen ska vi till Harry Potterutställningen i Norrköping och på kvällen ska vi till Linköping och kolla på The Sounds!!! Kommer bli så epic, och speciellt då Maja är gravid och jag inte vet när dom kommer turnera igen.
 
Såhär färgglad är jag iallafall på jobbet:
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0