En helg med en vän.

Jag har haft en sådan himla fin helg! I fredags kväll så anlände Mattias till Västerås. Han var sedan tidigare skyldig mig en middag, så vi gjorde slag i saken och gick till Indigo för att äta tapas. För er som bor i eller i närheten av Västerås så kan jag verkligen rekommendera reatsurangen; jag har aldrig ätit tapas innan men jistaness vad gott det var! När vi hade ätit klart så kände vi att vi inte ville gå hem riktigt än, så vi slog oss ner i en bar och tog varsin dricka. När vi kom hem så somnade vi direkt.
 
På lördagen så hade vi inplanerat att vi skulle åka till Norrköping och gå på Harry Potterutställningen. Har ju redan varit där en gång men kände at det var lika roligt som första gången att kika omkring på allting. Alltså kan liksom inte släppa att allt som är där är med i filmerna PÅ RIKTIGT?! Dessvärre hade vi lite otur i Norrköping med vädret så det regnade men det gjorde ju inte så mycket för vi var ju mest inomhus förutom när vi skulle gå och äta. När klockan var runt 17-tiden så styrde vi kosan mot Linköping där vi skulle kolla på THE SOUNDS! Missade ju dom när dom spelade i Kalmar pga att jag var way to bakis, haha :( Så när jag såg att dom skulle spela i Linköping samma dag som vi var i Norrköping var det ingen tvekan om att åka dit och titta. Det var sjukt lite folk för att vara en The Soundskonsert, även fast det var en stadsfestival, så när vi kom så hamnade vi på tredje raden. Efter halva konserten så lyckades vi komma på andra raden och även där så var det sjukt lugnt? Väldigt tråkigt men Sounds konserter brukar vara så jäkla hetsiga så jag ska egentligen inte klaga. Och Maja var förstås lika snygg som vanligt! På vägen hem så var vi (läs mestadels Mattias) så övertrötta så vi lyckades bland annat göra en duett medRonja Röverdotters "Rövarsången". Tror det lät riktigt snyggt faktiskt, eller inte haha. När vi kom hem så såg vi en dålig film som inte hade något bra/riktigt slut så där slösade jag (Mattias somnade...) bort 1,5 timmar av mitt liv typ.
 
 
 
 
Idag så chillade vi lite på stan innan vi tog en fika på Espresso house innan Mattias tog tåget tillbaka till Stockholm. I år så har vi varit vänner i hela tio år, och sex utav dom åren var vi tillsammans. Det känns så himla bra att fortfarande ha en så fin relation med sitt ex, men framförallt att ha en sån superbra vän
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Måste också åka tillbaka nu när man äntligen får fota!!!!!!!

2014-08-24 @ 21:48:26
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0