3/12, 23:00.

Jobbar mest, och hittar på roliga saker. På sistone så har jag varit i Stockholm och träffat mina pandavänner, i helgen var Emmelie här, imorgon ska jag på julbord med jobbet, på måndag ska Panda-Emelie hjälpa mig klä min rosa plastgran och på tisdagen ska jag åka till Stockholm och se "Jag vill inte dö jag vill bara inte leva" tillsammans med Hanna, är så förväntansfull!
 
Just nu sitter jag, Ansgar och Hedwig och myser i min 120 cm säng. Ja, ni läste rätt: jag impulsköpte en säng för sisådär två veckor sedan vilket var otroligt välbehövligt, så numera får vi alla tre plats utan att behöva trängas det minsta. Dom har redan valt att sova ytterst så jag får snällt foga mig och sova innerst, haha. Jag äter piggelin, lyssnar på julmusik, borde snart sova för imorgon ska, MÅSTE, jag städa upp i lägenheten för får ju besök av diverse människor från jobbet om en vecka= vill ju visa upp mitt lilla bo från bästa sidan såklart!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0