Att vara megaeffektiv på sin lediga dag.

Har varit fett effektiv idag, gäller ju liksom att passa på när en har en ledig dag! Gick upp klockan tio, åkte till simhallen och simmade och blev arg, dock visade jag det inte, på en man som tog upp halva motionsbanan genom att crawla sådär jäkla fult som en del gör när dom tror att dom ser så himla coola ut och tror att dom crawlar snyggast i världens fastän det bara ser löjligt ut för att dom gör fel, mvh gammal simmare. Lyckades iallafall simmar mina längder när jag bytt bana så det var en himla tur. Gjorde därefter besök på blomsterlandet för att inhandla blommor, såklart, svängde förbi en färgaffär för att hämta sånadär papperslappar med olika färger på för jag ska se vilken orange färg som passar bäst in på några möbler i mitt vardagsrum, sprang in på Biltema och köpte sprayfärg eftersom jag skulle spraya en kruka jag köpt, och sedan slutstationen var Maxi. Skulle bara in och handla litegran, så tog bara en korg. När jag kom till kassan var den där stackars korgen överfylld med diverse saker och jag var seriöst rädd att handtaget typ skulle lossna och alla saker skulle ba flyga ut och gå sänder på golvet, men som tur var så gjorde dom inte det. Lagade tre maträtter som jag frös in, tittade klart på en film, fick ångest men tog lyrican lite tidigare och sen badade jag bort den. Love my badkar alltså! Sen planterade jag mina små blommor så nu har jag till och med en blomma på mitt nattduksbord! Känns så himla lyxigt alltså!
 
Imorgon börjar jag klockan 06:45, aka. jag ska ta rapporten från natten och får INTE bli sen. Lyckas typ alltid bli det ändå fastän jag går upp i tid och så. Jobbar dag på tisdag också och sen är det nyårsafton och jag åker till Stockholm och träffar alla mina fina pandavänner och ska fira med dom! Kan liksom inte bli festligare! Har också köpt sugrör med några slags rosa metallicsnören som fladdrar runt det. Älskar sugrör så kommer gå runt och vara helt fab med dom. Peppen på detta alltså!!!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0