Hyacinter och rosa plastjulgranar

Jag har tre hyacinter på mitt soffbord, en julstjärna och en rosa plastjulgran med en guldglittrig ren under som heter Mårten. Typ mitt julpynt, passar inte in med så mycket annat. Men blommorna luktar gott och granen har inte blivit vält en enda gång hitintills i år, så vi får se hur det går med den saken.
 
Ikväll har några utav mina jobbarkompisar varit hemma hos mig på julmys, druckit glögg (jag drack te, kan verkligen inte med glöggsmaken...) och ätit julrelaterat fika; jag bjöd på veganska lussekatter, blev supergoda!
Och tidigare i veckan så var Panda-Emelie hemma hos mig och vi bakade lussekatter, drack vin och julöl samt klädde min ovannämnda julgran. Kommer att visa bilder på denna hemskt trevliga kväll kanske imorgon eller så, och så kommer jag också lägga in bilder sedan jag var på pandafest hos Hanna. Jag är nämligen ledig i TRE HELA DAGAR nu. Himmelskt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0