Låt tankarna styra vad hjärtat känner.

Försöker skriva ett litet inlägg här men det går inte så bra på grund utav att min hjärna fullständigt rusar med tusen olika tankar, så svårt att få fram något konkret.
 
Jag är iallafall totalt inne på att göra någonting med mitt hår. Jag älskar mitt svarta hår, men det skulle ju vara så himla roligt om jag färgade det lila, eller hade rosa underhår. Flätade i dreads? Som tur är har jag lite impulskontroll kvar så jag har inte gjort någonting. Än iallafall. Angående dreadsen så ska jag göra dread falls (typ "dreadstoffsar" som man sägger fast i håret), och sen går jag väl helt enkelt fixa andra hårfärger med hjälp utav peruker. Jag har bestämt mig för att helt enkelt köra på den stilen som jag känner för när jag vaknar. det kan ju bli ett väldigt intressant projekt det här, antar att det kommer att gå i allt ifrån 50-tal till värsta space princess med glitter och rosa dreads. Men vafan; man lever bara en gång så då kan man väl passa på att göra det lite glamoröst och spännande! Mer vardagsglitter åt folket!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Go for it bigpister!

2014-01-17 @ 08:30:25
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0