Mitt bo är ett totalkaos!

Behöver AKUT STÄDHJÄLP. Eller iallafall någon som hejar på mig när jag städar. Men vågar ju inte släppa in någon i mitt hem pga går ju knappt att se golvet på det för det är en miljon saker på det som måste in på sina rätta platser men det orkar jag inte med. Hade kunnat släppa in Marie, men nu är ju hon allergisk så hon kan inte komma hem till mig. Ida-Lisa hade också funkat bra (dock är hon också allergisk...), likaså Pop, Anna eller mami (alla andra är totalportatde). Men dessa personer har ju bestämt sig för att bo så långt ifrån mig så jag får helt enkelt vänta. Antingen tills orken faller på och jag på något mirakulöst sätt viker in tröjorna i garderoben och hänger upp klänningarna på galgar, går ut med gamla tidningar och sätter upp sakerna jag fick i julklapp. Eller så får jag vänta tills Anna kommer upp till mig i februari. För då jäklar ska jag organisera deluxe i mitt sovrum! Jag ska köpa mer förvaringsutrymme, sätta upp hängare på väggen där mina klänningar kan bo, tapetsera en fondvägg, hänga upp glitter och girlanger. Men tills dess att jag faktiskt orkar ta tag i saken på riktigt drömmer jag om hur bra allting kommer bli när det är klart. Jag tänker lite såhär:
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0