The world still loves you, Mr. Saturday.

Det är lördag, jag sitter på jobbet och har galet torra läppar. Orkar dock inte gå till min väska och hämta mitt läppsyl så... Är ledig imorgon vilket ska bli så himla skönt. Har dock planerat att atäsa men det måste göras någon gång det också. Har bokat tvättid med, så nu ska mitt hem bli skinande rent! Igår när jag var på väg hem från affären så hittade jag en stor gren/liten stam, hur man nu vill benämna det, så den bestämde jag mig för att släpa hem. Ska klä in den i sisalrep, fixa några "hyllor" på den och så ska den få agera nytt klästräd på balkongen. Det som jag har nu är så litet så båda två kan inte få plats på det samtidigt vilket är himla synd. Kommer visa er hur det blev sen! Puss

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0