3 arbetspass kvar till semester!

Det har varit kusligt lugnt ikväll, jag gissar på att det beror på värmen. Själv har jag mer eller mindre suttit klistrad vid min nya bästis fläkten! 
 
 
Imorse åt jag mysfrukost tillsammans med Jennifer och Maria eeftersom vi igårkväll satt på min balkong, drack vin, pratade om livet och åt superhjältekex! Meningen var egentligen att vi skulle ha haft picknick för det skulle vara asbra väder enligt tre olika vädersidor. Det visade sig inte stämmer eftersom det en halvtimme innan vi skulle ses började regna och åska. Så vi bestämde kort och gått att vara på min balkong eftersom det var närmast. Och sen så sov Maria och Jennifer över, och vi tittade på "Bert- den sista oskulden" innan vi osomnade. Mer sånt här i livet tack! 
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0