9 arbetspass kvar till semester

Vi har gått från tvåsiffrigt till ensiffrigt! Fem arbetspass kommande vecka och sedan fyra sista veckan innan semestern. Så fucking skönt!
 
Egentligen skulle jag ha picknickat i eftermiddags efter jobbet men ingen var på topp för det så vi struntade i det helt enkelt. Istället tog jag en långdusch, åt vattemelon, pratade med Anna i telefon i en timme, och läste inredningstidningar. Det sistnämnda säger mamma beror på att jag är "mogen för hus". Haha ja, har väl varit det dom senaste åren ungefär. Har också lyckats tappa min avi för ett paket som jag skulle hämta ut... Som tur var så är det ett rek-paket så ingen annan kan hämta ut det, alltid nått. Jag hoppas jag får en ny denna vecka, vill veta vad det är i paketet!
Nu ska jag dela veckodosetten och sedan sova. Imorgon ska jag till Marie och hänga. Vi skulle egentligen haft balkonghäng men eftersom det ska bli dåligt väder är vi tvungna att flytta in istället, men det gör väl egentligen inte så mycket. God natt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0