Alla ljus slår om till grönt, blundar och kör.

Känner mig inte alls så ensam längre. Har, och är, uppbokad hela veckan med helt amazing people! Ida-Lisa är här på besök (!!! Lyckohoppar tusen hopp !!!) tills idag och jag och Marie har hängt med henne sedan i måndags. Imorgon ska jag hänga med Jennifer på dagen, och på kvällen kommer mami och Uffe upp för att vara på power meet. Jag kommer alltså att vara mer eller mindre sådär perfekt vinfull tills på tidigt på söndag morgon!
 
Annars då? Har äntligen börjat trivas lite mer på 96:an, dels för att vi fått in mer psykospatienter men också för att jag igår hade min första dag där jag ahde saker att göra percis hela dagen! Hatar att bara sitta och snurra på en stol och vänta på att någonting ska hända. Så hoppas att detta verkligen håller i sig!
 
Här är förövigt en bild som jag och mina två av mina bästa människor tog igår. Jag och Ida-Lisa kommer bli dom bästa tanterna åt detta lilla kid. Endast 56 dagar kvar idag tills den är beräknad att titta ut!
 
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0