Framöver.

Imorgon är min femte dag på raken på jobbet, och sedan är jag äntligen ledig en dag! Som tur är så har ett varit fem helt okej dagar, annars hade jag typ varit mer död än vad jag är ikväll.
 
Tänkte dela med mig på en liten lista med olika saker som jag peppar här framöver:
  • Fika med Cissi på tisdag
  • Köpa halvårskort på simhallen så jag ska börja simma där. Är SÅ pepp på detta pga älskar att vara i vattnet! 
  • Ska köpa en skitsnygg bh på monki 
  • Fika med Marie på onsdag/torsdag
  • Filmkväll med Maria och Jennifer på fredag
  • LEDIG HELG 
  • Om 14 dagar åker jag och hälsar på Anna i Italien!!! Plus får träffa Martin också för han ska passa pälsbollarna. Kommer till honompå lördagen men åker inte förens på söndagen så jag har planerat myskväll på lördagen ♥ 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0