Going to work with tofsar in my hair

 
 
Sitter och sängen, lyssnar på p3, har två sspinnande katter här och är pepp på att jag till kvällsmat ska äta anammas "köttbullar" ochnmakaroner med ketchup. Är svinfattig och ffår inte som alla andra min lön imorgon utan på måndag. Det är synd om oss vårdpersonal ibland. Men jag har en halv flaska vin i kylskåpet så imorgon ska jag, Jennifer och Maria ha vinknytis hemma hos mig. Älskar knytisar! 
Nu sitter jag mest och funderar över om det är "acceptabelt" attsom 25-åring ha tofsar på jobbet? Jag skulle haft bullarna i håret idag men det gick inte alls bra så gav upp och kom på att en kanske skulle köra med tofsar istället? Har ruffsat till dom och bara för att bad ass'a till det lite har jag min fejkpiercing också. Hey ho let's go! 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0