48 timmar och 45 minuter

Om exakt 48 timmar och 45 minuter (iallafall just i detta nu) sitter jag på planet som lyfter mot London, tillsammans med Towe, Hanna och hennes pojkvän Alex. Pengarna är växlade och jag har skrivit en packlista för vad som ska tas med, vilket är så lite som möjligt eftersom vi ska shoppa en hel del (så ser iallafall planen ut). På söndagseftermiddagen ska vi åka till Warner Bros studio- the making of Harry Potter! Alltså behöver jag ens säga hur pepp jag är på detta?! Kommer bli så amazing, höll ju på att dö när jag var på utställningen i Norrköping, och tänk då detta som är så himla stort!!!
Jag hoppas att jag kommer att ha råd att köpa ett par nya platåskor, och att jag hittar en massa klänningar med kragar och så! Sen på måndagen, innan vi åker hem, ska vi ha picknick i Hyde park om det är fint väder, och då ska jag klappa ekorrarna också! Har tjajat om detta flera gånger känns det som men det är ju så himla mysigt!
 
Nu vill jag bara att dessa 48 timmar ska gå snabbt så att vi är påväg!
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

ahhh, valkommen hit! ett tips om du vill klappa ekorrar ar att ga igenom st james park forst, for det ar dar de flesta ekorrar haller till!

Svar: Åh, tusen tack för tipset!!!
Cheapo

2015-04-22 @ 17:49:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0