Alvedon, marry me.

Har ju gått och blivit förkyld. Gick till jobbet igår men gick hem efter tio minuter eftersom jag insåg att jag inte alls var så pigg som jag trodde. Resten utav kvällen tillbringade jag i sängen med att läsa, sova eller titta på film/serier. Vaknade klockan ett idag och var så förkylnigstrött i hela kroppen + hade huvudvärk. Jag har aldrig huvudvärk annars, bara när jag är förkyld eller har gråtit sådär länge liksom. Tog två alvedon och nu ba "ÄR SÅ PIGG" haha. Har kunnast diska upp disken, slagit in dom sista julklapparna och packat klart det sista. Har väl lite tid till att städa lite i sovrummet, tåget går inte förena halv sex. Ska ju alltså hem idag och fira jul, några veckor försent sådär. Har inte varit hemma sedan i somras (!!!!!!) så ska bli så himla himla kul!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0