Att äta tofuhjärna och muta sig själv

Har precis lagat mat bestående utav tofu med smak av vitlök, stekte den tillsammans med champinjoner och lite rödlök och sen hade jag i oatlygrädde och tjoffade sedan i det i pasta. Fick dock för mig att tofun var hjärna så kändes jättekonstigt att äta sen, men annars var det gott, haha. Jistaness, vem är jag som bloggar två inlägg i rad där jag börjar att prata om mat? Är bara för att folk har tvingat mig att börja äta minst tre mål mat om dagen, plus mellis. Så mycket av tiden går ut på att planera vad jag ska äta för mat så att jag faktiskt ska lyckas med det. Har klarat av det i nästan tre veckor, förutom när jag var sjuk men det räknas ju inte, heja mig!
 
Nu: dricka en 3,5% öl, städa iordning storarummet/tv-rummet eller vad man nu vill kalla det, så att jag får åka till Erikslund imorgon. Bra att jag försöker muta mig själv, funkar bra ibland så kan rekommendera det om man har dålig självdiciplin.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0