Att fira in det nya året tillsammans med mina pandor.

 
 
Gick upp kl. 09, började fixa mig typ direkt efter att jag kollat igenom instagram (min morgonrutin). Kan ju ta så HIMLA lång tid för mig att göra mig iordning, så gäller att börja i tid när en har en tågtid att passa. Körde på tema glitter pga glitter är ju så bäst och älskar'e, så hade en silverglittrig klänning på mig, ett par strumpbyxor med "inbygda" knästrumpor med en silverlinje på, tiara och glittersprayi håret!
Var i Hagsätra vid typ halv fyra, hjälpte till att typ koka pasta medan Hanna fixade iordning sig, Towe skar grönisarna som vi skulle ha till pastasalladesn senare på kvällen. Vid 19-tiden så började lite folk trilla in, vi lyssnade på musik och pratade, jag frös och gick omkring med en filt på mig och lekte att jag var batman med mantel. Jag och Hanna satt inne i hennes sovrum och pratade, jag klunkade i mig en halv flarra vin på typ en 45 minuter vilket gjorde så att jag blev askalas i typ en kvart innan jag ätit två portioner pastasallad överröst med vitlöksdressing och druckit ett glas resorb och sen mådde jag tipptopp! Lagom till tolvslaget så blev det naturligtvis molning vilket var synd då Hanna och Alex's lägenhet har en amazing utsikt, så vi såg bara några små ljusglimtar typ, haha. Hängde på golvet med Emelie och hittade vår ren Mårtens kusin som vi satt och lekte med, haha. Jag blev astrött och skulle powernappa på golvet, men Hanna tyckte jag kunde powernappa i deras säng istället vilket jag gjorde. Vaknade igen när klockan var lite innan 05, och då var det fortfarande människor kvar, så sminkade av mig och så innan jag somnade igen. Är så glad över att få ha firat in det nya året tillsammans med mina bästa pandor, och jag är ännu gladare över att jag lärt känna dom så bra under 2014.
 

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Åh så fint!! <333

Svar:
Cheapo

2015-01-04 @ 13:33:33
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0