Även jag kanske blir vuxen en dag?

 
Jag över på att bli vuxen. I detta fall syftar jag på att plocka undan efter mig, diska, städa regelbundet och HÅLLA IORDNING i mitt bo. Jag är världssämst på det. Men jag ska verkligen försöka att klara av detta. Tänker att om jag verkligen tränar på det så kanske det kommer att gå per ren automatik sen? En kan ju alltid hoppas liks!
Sen ska jag också lära mig att äta. Äter ju tydligen ingenting enligt folk (mina jobbarkompisar och mamma, haha). Så nu ska jag äta frukost, två varma måltider per dag, aka. lunch och middag, och sen mellis. Så himla massa vuxen- och ansvarspoäng till mig alltså! Nu ska jag kolla på nått avsnitt ur Grimm, säsong 3. Det kan ju liksom inte bli för mycket vuxenpoäng på en gång... ^^

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0